مجله علمی - تفریحی
گرداوری برترین ها در این وبلاگ

مدیرعامل شرکت تولیدکننده اولین تبلت ایرانی گفت: تبلت «دیمو» با جدیدترین فناوری روز دنیا در کشور تا پایان خرداد ماه تولید و عرضه می شوند.

 

رضا مریداوی گفت: تبلت های «دیمو» اولین تبلت های ایرانی در سطح کشور خواهند بود که با بهره گیری از سرمایه ایرانی و کار ایرانی تا پایان ماه جاری عرضه می شوند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:, توسط ارمین

در تصاویری که در سایت ۹to5mac از طریق شرکت uBreakiFix به دست آنها رسیده است آیفون بعدی اپل تغییرات زیادی نسبت به آیفون۴s خواهد داشت.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:, توسط ارمین

اگر در فکر خرید یک لپ‌تاپ جدید در بهار امسال هستید، بهتر است صبر کنید. مگر اینکه لپ‌تاپ فعلی‌تان دارد آخرین نفس‌هایش را می‌کشد و مجبور هستید زودتر جایگزینی برای آن بیابید. دلایل موجهی وجود دارد که برای خرید یک دستگاه جدید، لااقل تا تابستان صبر کنید. یا شاید حتی تا پاییز، به خصوص اگر دنبال یک کامپیوتر ویندوزی هستید. و البته این پیشنهاد شامل حال لپ‌تاپ‌های اپل هم می‌شود.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط ارمین

ماجرای که به تازگی اتفاق افتاده، راه اندازی وبلاگی با ادعای فاش کردن اطلاعات ۳ میلیون کارت حساب ۲۸ بانک ایرانی است. به گفته سایت بورس نیوز، این وبلاگ توسط مدیر سابق واحد نرم افزار یکی از شرکت های طرف قرارداد بانک ها در تولید نرم افزارهای کارت خوان و فروشگاهی و بانکداری الکترونیک  راه اندازی شده است



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, توسط ارمین

در این مقاله قصد داریم بازی های هر کنسول که برای سرگرم کردن خانواده ها مناسب هستند را معرفی کنیم. در صفحه اول این مقاله بازی های مناسب برای کنسول بازی Xbox 360، در صفحه دوم 5 بازی مناسب برای کنسول PS3 و نهایتا در صفحه سوم بازی های خانوادگی کنسول Wii را معرفی می کنیم.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:, توسط ارمین

همانگونه که احتمالا بارها شنیده‌اید اپل در آیپد جدید خود از صفحه نمایش رتینا با رزولوشن بسیار بالا استفاده کرده است. اپل تلاش کرد از فلسفه خود در آیفون 4 مبنی بر آنکه پیکسل‌های تصویر آنقدر کوچک باشند که از نگاه کاربران قابل تمایز نباشند در آیپد نسل جدید هم استفاده کند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:, توسط ارمین

در مقاله‌ای که در سایت الاخبار موجود است نام ۲ تن از مدیران گوگل به چشم می‌خورد: «مارتی لو» مدیر امنیت و ایمنی گوگل و «جرد کوهن» که در حال حاضر مدیر ایده‌های گوگل است که طبق توصیف وزارت خارجه و شورای روابط خارجی آمریکا، اندیشکده‌ای است برای انتشار لیبرال دموکراسی در جهان.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, توسط ارمین

بالاخره پس از مدتی انتظار جدیدترین کنسول همراه سونی معروف به PlayStation®Vita در ژاپن و آمریکای شمالی عرضه شد و توانست به فروش قابل قبولی تا به این لحظه دست یابد. البته برای قضاوت در باره ی موفقیت این کنسول باید صبر کرد و دید چه عناوینی باعث می شوند این کنسول به یکی از بهترین ها مبدل شود. به همین دلیل بهانه پیدا شد که نگاهی مختصر به این کنسول و امکانات آن داشته باشیم.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:, توسط ارمین

با اینکه فیس بوک حساسیت زیادی روی درز اطلاعات دارد، اما هزینه تبلیغات در یکی از صفحات آن به وب سایت های خبری درز پیدا کرده است.




ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:, توسط ارمین

در پایان سال ۹۰ قصد داریم مهمترین دست آوردهای تولید شده در دنیای آی تی را اعم از اسمارت فون ، لب تاپ ، موبایل و نرم افزار ها معرفی کنیم که هر یک از این ابزار ها می تواند نوید زندگی راحتر و بهتر را به برای کاربران به ارمغان بیاورد .



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:, توسط ارمین

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد